چه قدر خوبه که وقتی در جلسات بررسی مشکلات مؤسسه، مواردی مطرح میشه، مدیران با جدیت دنبالش می­کنند و به نظرات اهمیت می­دهند.  مثلاً در جلسه هفته پیش همکارها گله می­کردند که چرا دوباره فیش­های حقوقی سرباز می­آد؟! و قبل از اینکه برسه دست ما، در کل مؤسسه می­گرده!، قرار شد فیش­ها رو بگذارند تو پاکت.  و امروز دیدیم که فیش­های این ماه رو توی پاکت گذاشتند.  یا مثلاً ابراز ناراحتی می­کردند از اینکه جلوی در ورودی مؤسسه به خصوص صبح­ها، راننده­ها و افراد خدماتیمون و یک عده دیگه می­ایستند و رد شدن از بین این همه آدم خیلی پر مشقت شده و با اینکه بارها تذکر داده شده، باز این تجمع ناجور رو داریم!  از اون روز فکر کنم تذکر دادند بهشون.  چون دیگه به جز نگهبانیمون کسی جلوی در ورودی تجمع نمیکنه.  یا مثلاً بحث شنود رو خطوط تلفنمون بود!! و اینکه وقتی مسئول همیشگی تلفنخونه (که خیلی آقای خوب و مسئولیت پذیر و امینی هستند) نیستند، جاشون یک فرد مشخص نیست و هر کس از راه برسه میشینه تو تلفنخونه و این درست نیست.  که قرار شد جایگزین ایشون یک فرد مشخص باشه.  بحث شنود بود، یکی از همکارامون می­گفتند ما از تلفن سردخونه می­تونیم صدای خطوط دیگه رو بشنویم!! معاون مالی اداریمون تکذیب می کردند! من هم که این تجربه رو با همون تلفن داشتم، به شوخی مطرح کردم که این تلفن حداقل با داخلی 219 رو هم می­افته.  یک دفعه من داشتم تلفنی صحبت می­کردم، دو نفر هم اونها حرف می­زدند.  4 نفر همه با هم حرف می­زدیم رئیس مؤسسمون می­خندیدند و می­گفتند: چه اشکالی داره؟! این روزها همه علاقمند چت گروهی و تله کنفرانسند! این که خوبه این مورد رو هم همون روز پیگیری کردند.

خیلی خوبه که به موارد مطرح شده در جلسات توجه میشه، فقط حیف که همیشه آنچه که در جلسه مطرح میشه با آنچه که بعدها پس از یک کلاغ چهل کلاغ لازمه! نقل قول میشه و به فردی میرسه که دربارش صحبت کردند، زمین تا آسمون فرق داره!!